Praktiske oplysninger for lejere af Ødum forsamlingshus

Skulle du/I efter gennemlæsning have yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte udlejer: Lillian Lindberg 22870522 eller på odumforsamlingshus@gmail.com

Vi står naturligvis til rådighed for en fremvisning af huset. Skriv blot i forvejen og aftal tid.

Forsamlingshuset er normeret til 90 personer, dvs. at vi har inventar, service og udstyr til selskaber i denne kaliber.

Det er tilladt at bruge haven, hvor der er et lille bålsted, som gerne må bruges under opsyn fra voksne. Der forefindes pinde til snobrød.

Musik

Der er en jukeboks i salen, hvor man kan koble sin mobiltelefon til via bluetooth og afspille sin playliste. Pris kr. 350,00

Ang. projektor, kan der stilles en til rådighed under lejemålet

4 gode værktøjer

123 Festmusik.dk – giver tilbud på festmusik – www.123festmusik.dk

Servietfoldning.dk – fold de flotteste servietter – www.servietfoldning.dk

Download brudevalsen gratis og lovligt – www.vildmedbryllup.dk/download-brudevalsen.html

Lav en bordplan for festen online – www.vildmedbryllup.dk/tools/lav-en-flot-bordplan.html

Udsugning

Der er elektrisk udsugning i salen. Der tændes for det i baren. I efterårs/vintersæson skal radiatortermostater i salen skal stå på 1, når man forlader huset.

Der forefindes:

  • Opvaskemiddel til brug i køkkenet
  • Toiletpapir, håndsæbe og sprit
  • Papirhåndklæder
  • Viskestykker
  • Karklude

Der kan lejes velour duge i Ødum forsamlingshus til 10 kr./stk.

Inventar i køkkenet

  • 1 opvaskemaskine – instruktionen sidder til højre for maskinen
  • 1 køleskab på 1000 L
  • 1 elkomfur med glasplade og 2 ovne
  • 1 gaskomfur m 1 ovn
  • 1 el kedel
  • 1 kaffemaskine
  • 1 el-håndmixer
  • Gryder og pander
  • 1 mikrobølgeovn
  • 2 rulleborde
  • 1 ildslukker
  • 1 brandtæppe

Inventar i salen/baren

  • 2 køleskabe – SKAL tændes 1 time inden brug
  • 1 fryser (der er plads til 4 is lagkager)
  • 12 borde 180*80 cm
  • 2 borde 180*80 cm (bruges til tà selv bord)
  • 60 stole (der kan hentes flere i garagen)

Fejl og mangler

Da vi ikke altid kan gennemgå forsamlingshuset mellem de enkelte udlejninger, er vi afhængige af, at den enkelte lejer ved aflevering af nøgler melder om konstaterede fejl og mangler. Hvis glas eller porcelæn smadres, så sig det til udlejer, så der skal indbetales kr. 20,00 pr. del.

Vi vil meget gerne have ideer til fremtidige forbedringer og anskaffelser.

Opstår der et generelt problem, ring da til udlejer.

Generelt

COVID-19 pakke bestående af sprit og vådservietter på toiletterne er obligatorisk tilkøb kr. 150,00

Flag og æresport

Der er mulighed for at flage uden for forsamlingshuset. Flaget ligger på hattehylden i gangen. HUSK at det skal ned ved solnedgang og hænge det op indendørs, hvis det er vådt.

Der kan monteres æresport + skilt i det beslag på døren. Brug venligst disse og undlad at beskadige træværk og mure. Man skal selv medbringe tov. Målet på døren er: ?

Parkering

Parkering for lejere af Ødum forsamlingshus kan ske i indkørslen, imens gæster til lejers fest

Inden du forlader Ødum forsamlingshus

Alt service og køkkenredskaber skal være rengjort og stillet på plads – Luk vandet ud af opvaskemaskinen og sluk den (instruktionen sidder til højre for maskinen)

Klude, viskestykker og håndklæder evt. duge lægges i den hvide vaskekurv

Borde i køkken/sal og køkkenvask rengøres – gulv i salen/bar fejes – Borde/stole sættes på plads i salen

Hvis der sker uheld på toilettet, har i ansvaret for selv at tørre op

Affaldssække lægges i den store container i indkørslen – dåser og tomme flasker tages med retur

Alle døre og vinduer lukkes og haspes

Udenoms arealet ryddes for evt. flasker, dåser og affald

Ungefester

Disse regler SKAL OVERHOLDES:

  • Der SKAL være forældre under hele festen, pr. 30 gæster (2 forældre) og det er vigtigt at de er med i forberedelsen, så alle regler bliver overholdt.
  • Døre og vinduer SKAL være lukket fra kl. 22, grundet støj fra musik/gæster, således at man ikke overskrider de regler, der er i miljøloven, nederst på siden
  • Der MÅ IKKE være mobildiskotek, men en pc og nogle højtaler er ok.
  • Efter kl. 23 SKAL festen være indendørs, men mindre der er rygere i blandt, så er det ok at være 5 ude ad gangen, gør brug af vores terrasse.
  • Der MÅ IKKE bliver skrevet på facebook at i holder fest.
  • INGEN overnattende gæster i huset.

Støjregler:

For “gennemsnit-støjniveauet” (det ækvivalente, korrigerede støjniveau).

INDENDØRS – Miljøstyrelsen har fastsat vejledende grænser for støj indendørs i beboelsesrum (hvor støjen forplanter sig gennem bygningskonstruktionen fra en støjkilde i samme bygning):

  • Dag og aften kl. 07.00-22.00              30dB (A)
  • Nat kl. 22.00-07.00                             25 dB (A)

UDENDØRS – for støj målt udendørs er der fastsat følgende grænser i områder med etageboliger:

  • Mandag-fredag kl. 07.00-18.00          50 dB (A)
  • Lørdag kl. 07.00-14.00                       50 dB (A)
  • Mandag-fredag kl. 18.00-22.00          45 dB (A)
  • Lørdag kl. 14.00-22.00                       45 dB (A)
  • Søn- og helligdage kl. 07.00-22.00    45 dB (A)
  • Alle dage kl. 22.00-07.00                   40 dB (A)

For “støjspidserne” (maksimalværdien målt med tidsvægtningen “fast”)

INDENDØRS – I beboelsesrum, hvor støjen forplanter sig gennem bygningskonstruktionen

  • Om natten kl. 22.00-07.00                 40 dB (A)

UDENDØRS – I områder med etageboliger

  • Om natten kl. 22.00-07.00                 55 dB (A)